Waar ik jou als professional organizer mee help
ADMINISTRATIE
Het inrichten van een rustige, prettige werkplek. Het uitzoeken van je papieren en documenten. Wat bewaard moet worden en wat weg kan. Het opzetten van een eenvoudige en overzichtelijke administratie waarin je elke belangrijk document razendsnel terug kunt vinden. Het aanleggen van een archief met documenten die bewaard moeten worden.
Het aanmaken van een digitale administratie en het ordenen van je e-mail.
•Heb je overal stapeltjes papieren liggen om je eraan te herinneren dat je daar nog wat mee moet doen?
•Weet je niet welke papieren je moet bewaren en welke je weg mag doen?
•Is je administratie een rommeltje en ben je steeds papieren kwijt?
•Lukt het je niet brieven die om actie vragen op tijd af te handelen?
•Word je in beslag genomen door de vele e-mailberichten als je je computer aanzet?
Ik bied jou professionele hulp bij het inrichten van een administratie-of werkplek waar je alles direct bij de hand hebt. Samen sorteren we je papieren en zoeken uit wat behandeld en/of bewaard moet worden. We zetten een handig systeem op zodat alle papieren geordend zijn. Ik help je je achterstallige administratie bij te werken. Vervolgens zul je in een half uur per week je thuisadministratie bij kunnen houden. Je zult geen onnodige tijd meer verliezen aan het zoeken naar bepaalde papieren.
Ook je digitale administratie kunnen we ordenen en bijwerken. Vervolgens zetten we een eenvoudig systeem op om grip te krijgen op een snelle en efficiënte afhandeling van je e-mailberichten.
Door samen met mij aan de slag te gaan leer je
Hoe je grip krijgt op je post, administratie en e-mail
Hoe je je werkplek prettig en netjes houdt
Hoe je een bewaararchief maakt en bijhoudt
Hoe je aanmaningen en boetes vermijdt